Първите аромати с марка Karl Lagerfeld са представени през 1978 година. Началото е поставено с Lagerfeld Classic за мъже. Дамските ухания на Karl Lagerfeld стават изключително популярни през 90-те години на миналия век. Днес парфюмите на бранда Karl Lagerfeld се произвеждат в сътрудничество с Tommy Hilfiger. Ароматите на Karl Lagerfeld през годините са създавани на база отлична съвместна работа с доказани парфюмеристи като Мишел Жирар, Серж Маджулие, Кристин Нагел, Жан-Кристоф Еро, Сесил Матон, Никола Болиу, Софи Лаббе, Кристоф Рейно, Бруно Йованович, Оливие Кресп и др. Характерно за уханията с марка Karl Lagerfeld е прецизността при тяхното разработване и педантичното внимание към всеки детайл.

Стремежът към изтънченост е водещ при проектирането на аромати Karl Lagerfeld

Желанието за съвършенство е определящо, както за работата на Карл Лагерфелд като дизайнер, така и за всички продукти, лансирани от неговия бранд Karl Lagerfeld. При разработването на ароматните композиции е преценено внимателно включването на всяка една уханна нотка, за да се получат стилни и деликатни ухания. В парфюмите на Karl Lagerfeld са използвани само висококачествени съставки, което им печели верни почитатели през годините.

Парфюмите на Karl Lagerfeld се отличават с естествените си ухания

Ароматите на Karl Lagerfeld бързо стават любими, както на мъже, така и на жени, тъй като в тях няма нищо прекалено, екстремно и крайно. Те се вписват с лекота във всяка ситуация. Самият Карл Лагерфелд изразява влечението си към земните и пикантни аромати. „Мисля че ванилията е гениална, харесвам и аромата на шоколад, но предпочитам уханието на прясно изпечен хляб и апетитни сладкиши. Не ги ям, но харесвам как ухаят“, разказва в интервю Карл Лагерфелд.

Karl Lagerfeld прави лукса достъпен за повече хора

Според анализатори дали една стока е луксозна зависи не само от цената ѝ, но и от реномето на марката, от нейната история и социален статус, от качеството на вложените суровини. Поради тези причини дрехите и парфюмите на Karl Lagerfeld се определят като луксозни, но благодарение на поносимите си цени са достъпни за повече хора. Подходът на Karl Lagerfeld е особено успешен в настоящите времена на кризи и глобална несигурност, в които клиентите правят все по-малко разходи.

Усещането за стил на Karl Lagerfeld ръководи развитието на неговия бранд

Как ще продължи развитието на марката Karl Lagerfeld след смъртта на нейния създател, който напусна този свят през 2019 година, е въпрос, който много хора си задават. Неговите наследници в компанията Карин Ройтфелд и Хун Ким запазват посоката, наложена от Карл Лагерфелд и продължават да се вдъхновяват от неповторимата личност на ексцентричния немски дизайнер.